Aquesta vegada haureu d’afinar molt bé l’oïda i estar ben atentes. Per poder resoldre l’enigma, heu d’escoltar un fragment de només un segon de durada.
Repte musical de febrer: Quina cançó és i qui la canta?
Us desitgem sort i que ho passeu molt bé!
Podeu contestar deixant un comentari al mateix article fins el dimecres dia 28 de febrer. Per a fer-ho més interessant, no publicarem els comentaris fins que s’acabi el període del repte.
Si no us voleu perdre cap article us podeu subscriure amb una adreça de correu electrònic.
També ens podeu seguir a la nostra pàgina de facebook.
I recordeu: compartir multiplica!
La cançó és “Think” i la interpreta Aretha Franklin. Moltíssimes gràcies per participar! Us esperem al repte de març.
Aretha Franklin – think
RESPECT Aretha Franklin…Què bona l’Aretha!!!!!!! Sóm fans des de sempre. Cantem des del cor amb ella que volem RESPECTE !!!
Aretha Franklin- Thin
Ho hem descobert en familia
THINK
AUTOR:ARETHA FRANKLIN
ALBUM.ARETHA NOW
ANY:1968
PURA ADRENALINA!!!!
La cantant es Aretha Franklin i la canço es titula Think
És “Think” cantada per Aretha Franklin, en la versió que surt a The Blues Brothers. Se li ha acudit a la mare del Joan Cardona i ho hem confirmat entre tots amb l’ajut de Spotify. Ha estat molt divertit!
la cançó és think, la versió de la pel·lícula The blues brothers i la canta Aretha Franklin
La cançó es “Think” d’Aretha Franklin
Think – Aretha Franklin
Think (Aretha Franklin)