Com és habitual, la majoria d’especialistes de música ja haureu començat a preparar el concert de Nadal/Hivern.
En aquest article volem compartir amb vosaltres tres versions nadalenques de cançons conegudes que hem creat a l’Escola Pompeu Fabra de Vilanova i la Geltrú els darrers cursos.
La primera és una versió de la cançó Happy, de Pharrell Williams, que va ser creada pels meus alumnes de sisè (curs 2015/16). La nostra versió s’anomena “Per fi és Nadal”. Si us agrada, us podeu descarregar la lletra.
La segona és una versió de la cançó Cómo te atreves del grup Morat, creada per l’alumnat de sisè (curs 2016/17) i li van posar per títol “El Nadal és un regal”. Us podeu baixar la lletra i la partitura (està un to més baix que el karaoke, que està al to original).
La tercera és una versió de la cançó “Bon dia” (Els Pets), creada per l’alumnat de sisè (curs 2018/19), anomenada “Bon dia de Nadal”. El karaoke està un to més baix que l’original perquè ens resulti més fàcil de cantar. Si us ha agradat, us podeu descarregar la lletra i la partitura per treballar-la a classe.
Si us ha agradat, recordeu que compartir multiplica!
Si no us voleu perdre cap article us podeu subscriure amb una adreça de correu electrònic.
També ens podeu seguir a les xarxes socials:

Aquests recursos estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional de Creative Commons
Juanjo soc el Toni (El de Quesa). m’encanten!!!!
Hola company!! M’alegra que t’agradin.